03/09/2009 | Cursos

ULTIMAS NOTICIAS SOBRE EL CURSO ITES LUGO

Comunicarlle que se retoma a segunda parte do CURSO ITEs Lugo que está a organiza a delegación de Lugo do COAG, o COAAT e o concello de Lugoque se celebrará os próximos 08, 09, e 10 de setembro e unha vez superado  será valedoiro para formar parte da “quenda de oficio” para a redacción de informes ITEs. Ademais co curso entregarese o software deseñado polo ICCL -Instituto de la Construcción de Castilla e León-  programa de Inspección Técnica de Edificos  adaptado os informes ITE do Concello de Lugo. Toda a información sobre o curso atoparana na axenda  curso ITEs Lugo É requisito imprescindible para realiza-lo cursiño:

1. Formalizar a súa matrícula ingresando as tasas de matrícula dispostas en  -50 euros-na seguinte conta do COAG

– 2100 2335 53 0200110847-La Caixa

1. No concepto do cargo deberá figura-la referencia do curso e nome do asistente  ej:”curso ite - nombre apellido”
  2. Enviar un correo a lugo@colexiodearquitectos.org indicando que se efectuou o ingreso.
  3. O plazo límite de abono das tasas queda fixado no  día mércores 9 de setembro.

Na axenda poderá encotrar todo sobre o curso ITEs Lugo