03/11/2011 | Jornadas

SEMINARIO INTERNACIONAL iCOR. CAMBIO DE UBICACIÓN PONENCIAS FINALES

Esta semana concluye el Seminario Internacional iCOR, con las ponencias de José Aguiar, Blanca Besteiro y Mesa Redonda y debate final. El lugar de la celebración es el salón de actos del Centro de empresas e innovación del Concello de Lugo CEI-NODUS (La dirección es Avda. da Coruña 490, Lugo).

Módulo 5. Cor e Cidade Histórica

Profesor D. José Aguiar Portela Da Costa

Arquitecto.  Presidente do Icomos Portugal. Profesor na facultade de Arquitectura da Universidade de Lisboa.

Os días 04/11/2011 (16 a 20 horas) e 05/11/2011 (10 a 14 horas) o Profesor José Aguiar Portela Da Costa, impartirá a sua ponencia sobre a Cor e Cidade histórica.

O programa a desenvolver será:

Culturas da cor e da cal, entre o mediterráneo e o atlántico: a arquitectura tiña cor e o ornamento non era un delito!

Levantamento e caracterización histórica de revestimentos e acabados exteriores a base de ligantes minerais.

Reapropriación dos antiguos saberes construtivos: restitución por

referencia ás prácticas históricas.

Estudio, planeamento e proxecto da cor no patrimonio urbano.

Avances recientes no coñecemento e investigacións de referencia

Alguns casos de estudio: aplicación de metodoloxías de base científica para a análise e intervención cromática no patrimonio urbano.

Módulo 6. Cor e Cidade Histórica

Dna. Blanca Besteiro García

Restauradora.

O día 05/11/2011 (16 a 20 horas) Dona Blanca Besteiro García, impartirá a sua ponencia sobre a Cor e Cidade histórica.

O programa a desenvolver será:

Traballo de investigación das cores históricas  no Burgo Vello de Lugo: o barrio da Tinería.

Módulo 7. Mesa Redonda e Debate

O Seminario rematará cunha Mesa Redonda e de Debate o día 05/11/2011 (18 a 20 horas), na que participarán:

D. José Aguiar Portela Da Costa, Doutor arquitecto. Presidente do Icomos-Portugal. Profesor na Facultade de Arquitectura da Universidade Técnica de Lisboa.
Dª. Blanca Besteiro. Restauradora.
D. Adolfo de Abel Viela. Doutor en Xeografía e Historia. Escritor.
Dª. Monica Alonso. Doutora en Belas Artes. Artista plástica.
Dª. Carmen Lamela Vieira. Doutora en Socioloxía. Profesora titular UDC.
D. Julio Reboredo Pazos. Licenciado en Historia.  Catedrático de Historia en Educación Secundaria.

Modera: Dª. Ángeles  Castro Dapena. Arquitecta. Comisión de Cultura COAG Lugo
Contaremos tamén coa presencia da Concelleira de Economía, Dª Sonia Méndez como responsable da Área na que se inclúe a Oficina do Plan Urban.