25/06/2012 | Reuniones

REUNIÓN PRESENTACIÓN NUEVOS COLEGIADOS: 28 DE JUNIO

Reunión de Presentación do Colexio ós Novos Colexiados

A Xunta Directiva de Lugo, convoca a tódolos colexiados desta Delegación e con especial énfase os de máis recente colexiación a unha Reunión, o vindeiro xoves 28 de xuño ás 17:30 horas no Salón de Actos da Delegación..

O obxectivo principal desta reunión e informar os novos colexiados do funcionamento do Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia de xeito xeral e da Delegación de Lugo, en concreto.

Pretendese tamén coñecernos, propiciar e potenciar o coñecemento e relación de todos nós como elemento básico e primordial dun colexio profesional.

O programa previsto será o seguinte:

• Benvida do Presidente da Delegación,
  • Intervención da Arquitecta de Visado de Lugo,
  • Intervención da Representante de HNA,
  • Intervención de Representante de ASEMAS
  • Intervención de Representante do Concello de Lugo.

Este acto está aberto a participación de tódolos interesados, non soamente dos colexiados mais recentes.