Colexio oficial de arquitectos de Galicia - Delegación Lugo

COAGLUGO

03/06/2020 | Noticias

PROTOCOLO COMUNICACIÓNS POST – COVID19 NO SERVICIO DE ARQUITECTURA

Derivado da situación que vivimos e que aínda mantense en parte e coñecedores da dificultade de poder manter unha canle de comunicación cos técnicos da área de arquitectura do Concello, estableceúse un protocolo de comunicación post COVID19 co obxetivo de facilitar unha comunicación fluída cos técnicos municipais que se adxunta para poñer en coñecemento do noso colectivo.

 

 

O plan de retorno establecía que as comunicacións dos técnicos de servicio de

arquitetura cos ciudáns e profesionais tería que ter un tratamento que permitise

garantir a seguridade dos visitantes e do persoal do Concello.

Mentras dure o estado de alama decreto polo Estado o acceso ó edificio mutiusos

estará moi limitado, por lo que a atención será de xeito telefónico.

Para elo pódese contactar co teléfono 982 297 317 donde lle xestionarán a chamado

co técnico que desexe consultar.

É preciso organizar esta tafera pois do contrario resultaría unha situación caótica, por

ello atenderanse chamadas os luns, mércores e xoves entre as 13:00 e 14:30 horas.

Para facilitar a comunicación cos técnicos tamén se pon a disposición dos ciudadáns

unha dirección de correo electrónico do departamento que tamén poden usar como

canle de comunicación, especificando o técnico a quen vai dirixida. A dirección é

arquitectura@lugo.gal

Comentar que estos canles son para resolución de cuestión técnicas ou dúbidas,

nunca para preguntar polo estado de tramitación do espedente ou cuestións similares.

Unha vez levantado o estado de alarma os técnicos terán un día de citas previas que

serán alternos entre eles co fin de evitar a acumulación de público nun único día. O

horario de citas será dende as 11:00 ata as 14:00, cun intervalo entre cita e cita de 45

minutos. As consultas rematarán en 40 minutos, deixando unha marxe de cinco

minutos co fin de evitar o cruce de público nos corredores entre a persoa que sae do

despacho e a que entra na nova cita.

Indicarase na chamada de teléfono, no día da solicitude de cita, nome, número de

expediente e motivo da consulta co fin de localizar ao técnico axeitado e solicitar ao

Servizo correspondente (licenzas, urbanismo, contratación,...) a delegación do

expediente co fin de dispoñer de acceso a el no xestor de expedientes TeCol para o

día da consulta.

A solicitude de citas poderase facer contactando directamente

Comentarios

Ainda non existen comentarios para esta nova. Crea o primeiro completando o seguinte formulario.

* Todos os comentarios serán moderados antes da súa publicación.

Enviouse o comentario correctamente. Todos os comentarios son moderados antes de ser publicados. Grazas.

Enviar un novo comentario