Colexio oficial de arquitectos de Galicia - Delegación Lugo

COAGLUGO

23/01/2011 | Cursos

Curso SketchUp+V-ray para a creación de modelos tridimensionais e previsualizacións fotorrealísticas para arquitectura

Curso destinado a coñecer o manexo da ferramenta gratuita SketchUp de deseño e modelaxe en 3D para entornos arquitectónicos que combinado co motor de renderizado V-ray preséntase como unha ferramenta de sinxelo manexo que consegue excelentes resultados para a recreación e presentación de proxectos arquitectónicos.

programa do curso

 

Acerca do curso:

Obxetivos:Creación de modelos tridimensionales e previsualizaciónes fotorrealistas para arquitectura.

Duración: 15 horas. 7,8,9,10,11 de febreiro en horario de 19:00-22:00

Profesor: Kico López Suárez.. Artista dixital con 20 anos de experiencia no sector

audiovisual.

Precio

colexiados COAG e estudiantes arquitectura(*): 90€

Non colegiados: 110€

IVE incluido. Se emitirá factura a todos os participantes

(*)Os estudantes deberán acreditar a súa condición mediante envio de  matrícula

 

 INSCRIPCIÓN

Deberá enviarse folla de solicitude cumplimentada xunto justificante de ter realizado o ingreso das tasas (ver solicitude) a lugo@colexiodearquitectos.org

O plazo de inscripción  termina o venres 04 de febrero as 0:00.

O número de plazas e de 10  e serán adxudicadas por riguroso orden de inscripción. No caso de sobrepasar este número podría realizarse una nova edición do curso. Todos os que non sexan admitidos  devolveraselles integramente as tasas del curso

CONTENIDO DEL CURSO

Sketchup 8

  1. Características do programa.
  2. Debuxando en 3 dimensiones. Conceptos básicos.
  3. Herramientas
  • de dibuxo.
  • de modificación.
  • de construción.
  • de medida.
  1. Grupos e Compoñentes.
  2. Personalización do interface. Plugins.
  3. Importación de datos desde outros programas.
  4. Materiales básicos, texturas e coordenadas UV.
  5. Sistema de luz de día.
  6. Animación.
  7. Exportación de bocetos. Estilos.
  8. Xeolocalización.

 

VRay

  1. Conceptos básicos:
  • Iluminación Global
  • Fotons
  • Oclusión ambiental
  • 8, 16 y 32 bits
  • Gamma e “linear work ow”
  1. materiais avanzados:
  2. Desplazamiento, relieve, reflexión, refracción,
  3. translucided
  4. Iluminación:
  5. Skylight.
  6. Luces de área, spot, omnidireccionales, luces IEs
  7. Sombras.
  8. Iluminación de exteriores e interiores.
  9. Cáusticas
  10. Cámara Vray:
  11. Exposición.
  12. Profundidade de campo.
  13. Desenfoque de movimento.
  14. Elección del algorítmo de cálculo.
  15. Reutilización de fotons e optimización.
  16. Render distribuido.

 

Material didáctico:

3 esceas estructuradas paso a paso.

1 colección de materiales Vray para arquitectura.

1 colección de texturas arquitectura.

3 preaxustes de render para Vray.

1 tabla de comandos y atajos de Sketchup (pdf )

Software:

Sketchup 8 castelán

Vray for sketchup demo 1.49.89 inglés

Chaos group PhotonMap viewer inglés

Hardware mínimo recomendado:

OS ASISTENTES APORTARÁN O SEU PROPIO ORDENADOR PORTATIL

Pc o Mac intel core 2 duo

Grá­ca Ati o Nvidia 256 MB

2 GB Ram

Sistemas operativos: win XP, win 7 o MacOs10