Colexio oficial de arquitectos de Galicia - Delegación Lugo

23/01/2012 | Concursos

CSCAE. CONCURSO DE IDEAS PARA A RECONSTRUCIÓN DE LORCA.

Xa están dispoñibles as bases e o formulario de inscrición para o Concurso de Ideas para a reordenación integral e reconstrución dos barrios de La Viña, San Fernando, Santa Clara e Alfonso X de Lorca con propostas baseadas en: vivendas tradicionais ou modulares, espazos comerciais e espazos sociais. Tamén están dispoñibles as Bases da Convocatoria pública para empresas de tecnoloxía construtiva ou modular.

Este concurso está organizado polo CSCAE sobre a base do Protocolo asinado polo Concello de Lorca, a Consellaría de Obras Públicas e Ordenación do Territorio da Comunidade Autónoma da Rexión de Murcia, o CSCAE e o Colexio Oficial de Arquitectos de Murcia.

O Concurso desenvólvese en dúas fases, unha primeira, aberta, na que se seleccionarán ata 20 equipos que participarán na segunda fase e que será de carácter anónimo.

Acceder á web do Concurso de Ideas de Lorca

Acceder as Bases da Convocatoria pública para empresas de tecnoloxía constructiva ou modular