Colexio oficial de arquitectos de Galicia - Delegación Lugo

18/01/2013 | Revista de prensa

CINCO DÍAS: "Duras críticas á reforma da Lei de Servizos Profesionais"

Cada vez son máis as voces que se alzan contra a reforma que ultima o Goberno da Lei de Servizos Profesionais. O Foro Professional de Banco Sabadell en Madrid celebrou onte outra xornada de debate á que acudiron a maioría de responsables dos principais colexios profesionais.

O avogado e un dos pais da Constitución Española Miquel Roca i Junyent defendeu a colegiación obrigatoria como resgardo á calidade dos servizos profesionais e manifestou que "sen calidade, a competencia non ten sentido, pois no fondo é unha garantía para os usuarios". Destacou tamén a íntima relación que debe existir entre colexios profesionais e Universidade para achegar a praxe e experiencia de cara ás novas carreiras laborais. Roca recordou que a Constitución española é a única Carta Magna europea que recoñece estes organismo, o que ao seu xuízo obriga a respectar o seu papel e é a súa "obriga remover todos os obstáculos que impidan o seu exercicio".

Pola súa banda, o decano-presidente do colexio de Economistas de Madrid, Juan Iranzo, defendeu a especialización como vía para unha maior competitividade. Mostrouse en desacordo coa teoría de que a reforma da Lei de Servizos Profesionais vaia supoñer unha medida para loitar contra a inflación. A este respecto, engadiu que "a limitación á retribución dos depósitos si que é unha medida para frear a inflación"

Pola súa banda, o decano do Colexio de Arquitectos de Madrid, José Antonio Granero, aproveitou a xornada para presentar o proxecto Madrid think tank, co que pretende conseguir unha plataforma de contactos entre empresas, sociedade e Universidade aberta a todos os profesionais e cuxo principal obxectivo sexa mellorar o aumento da actividade económica encontrando medidas que exhiban moito mellor os activos e o patrimonio de Madrid. A directora xeral de Sabadell Professional, Concha Oliu, recordou a ampla experiencia da entidade en buscar solucións para os colexios profesionais e asociacións. En 2012, Oliu recordou que se asinaron 1.776 convenios para ofrecer vantaxes financeiras e non financeiras, dos que 678 corresponderon a acordos con colexios profesionais.

Por último, sobre a conxuntura económica pola que atravesa España, todos os relatores coincidiron en que os síntomas máis recentes apuntan a unha mellora. A ela, na súa opinión, terían contribuído o Plan de Pagamento a Provedores e as últimas probas de resistencia elaboradas por expertos independentes ao sistema financeiro español.

CINCO DÍAS: "Duras críticas á reforma da Lei de Servizos Profesionais"