Colexio oficial de arquitectos de Galicia - Delegación Lugo

10/02/2013 | Noticias

CARTA ABERTA DA XUNTA DIRECTIVA DE LUGO_10 XANEIRO

Ante a actual situación do Colexio e as sorprendentes e recentes decisións da actual Xunta de Goberno reducida e en funcións, a Xunta Directiva da Delegación de Lugo considera necesario manifestar a súa oposición absoluta ás últimas actuacións e en especial á irregular Convocatoria de Asemblea Xeral Extraordinaria do próximo 18 de febreiro...

C I R C U L A R   nº 02-13_Carta Aberta da Xunta Directiva de Lugo

Enhorabuena por vuestro compromiso y claridad expositiva.La indignidad de esta Junta en funciones y su comportamiento antidemocrático merecen su reprobación. Estamos con vosotros para que esta surreal situación finalice de una vez por todas.

Os felicito por el gran trabajo que estáis haciendo desde la junta directiva de la delegación. Enhorabuena también por vuestra rápida y acertada capacidad de reacción ante los comportamientos antidemocráticos que vienen sucediéndose.
Desde Ourense tengo que deciros que siento envidia de los colegiados de Lugo porque sé que tienen una junta que realmente los representa.

* Todos os comentarios serán moderados antes da súa publicación.

Enviouse o comentario correctamente. Todos os comentarios son moderados antes de ser publicados. Grazas.

Enviar un novo comentario