Colexio oficial de arquitectos de Galicia - Delegación Lugo

09/03/2013 | Revista de prensa

EL PROGRESO. "A lista Decide tu COAG defende que continúen as delegacións."

A única das cinco candidaturas con representación de Lugo que opta a dirixir o Colexio de Arquitectos de Galicia (Coag) defendeu onte a súa aposta por «manter o modelo territorial con delegacións», segundo afrmó o aspirante a secretario, o lucense José Luís Sanmiguel Guerreiro.
Esa postura contrasta coas medidas adoptadas pola xunta de goberno saliente, que presentou un Ere, por agora aparcado, que supoñería o despedimento de todos os traballadores da 7 delegacións galegas, o que baleiraría a estas de funcións.

A lista presentada onte en Lugo, que se denomina Decide a túa Coag, está encabezada por Antonio Maroño Cal, como aspirante a decano, que sostivo que «os arquitectos non son clientes do colexio, senón o propio colexio». O candidato a tesorero, Carlos Rodríguez da Torre, asegurou que esta entidade é «viable». A xunta de goberno saliente argumentaba que si non se aplica o Ere poñerase en perigo o seu viabilidad.

Esta candidatura, que conta co respaldo da directiva de Lugo, defínese como «integradora», porque é a «única» que conta con representantes de todas as delegacións, agrupa os distintos modos de exercer a profesión (funcionarios, autónomos e profesores) e ten colegiados de todas as idades.
Os membros desta lista han ir visitando nas últimas semanas as diferentes delegacións e recorreron aos medios telemáticos para recibir as suxestións dos colegiados.

As eleccións celebraranse o próximo día 20. A xunta de goberno dimitiu a petición maioritaria dos arquitectos ao non consultarlles a presentación do Ere extintivo, entre outros motivos. As cinco candidaturas presentadas aspiran a dirixir o Coag nos próximos dous anos nun momento complicado.

EL PROGRESO. "A lista Decide tu COAG defende que continúen as delegacións."