Colexio oficial de arquitectos de Galicia - Delegación Lugo

25/07/2013 | Noticias

Creación de Base de datos de Empresas e Profesionais radicados en Lugo

a Consellería de Economía e Emprendemento está a elaborar unh base de datos de empresas e profesionais, radicados no concello de Lugo con dous obxectivos principais:
axudar á promoción das empresas que o soliciten á través das tecnoloxías da información e as comunicacións e dispor dun catálogo o mais amplio posible de empresas, clasificado por sectores de actividade, que se poida utilizar para facer invitacións aos procedementos de contratación municipal nos que a lexislación vixente o permita.

a Concellería de Economía e Emprendemento está a elaborar unha base de datos de empresas e profesionais, radicados no concello de Lugo con dous obxectivos principais:

no apartado de adxuntos podese descargar o documento enviado pola Concellería á delegación de Lugo do COAG

máis información na web do CEI-NODUS