Colexio oficial de arquitectos de Galicia - Delegación Lugo

09/11/2013 | Exposicións

exposición RETRATOS INESTABLES

O próximo venres 15 de novembro inaugurarase a exposición. Retratos inestables de Santiago Catalan no espazo de arte Virxe dá Cerca en Santiago de Compostela.

Santiago Catalan, arquitecto, debuxante e pintor, dende a súa titulación na Escola de Arquitectura de Madrid en 1978 compaxinou a súa faceta profesional ( con proxectos de edificios públicos, restauración de monumentos e interiorismo) cunha intensa dedicacion á pintura e ao mundo da arte en xeral.

Este artista acaba de participar no Salón Internacional de Outono de Sarria, e durante o 2014 presentará a súa obra en Xapón e no Salón Internacional de Outono de Paris. ( Salón internacional de outono de Sarria, Salón internacional de outono de Sarria )

No ano 1998 xunto con Espiral, Xer Refoxo, Honorio e Bordell, montaron o grupo Bacabú que deu lugar a unha galeria de arte en Lugo, que foi centro dunha intensa actividade na que este grupo exponia os seus obra con asiduidade. Bacabú expuxo no 2008 no Museo Provincial de Lugo, na que se reuniron os cinco artistas que integraban este grupo, aínda que os artistas seguen coa súa traxectoria individual.

Esta exposiciòn realízase dentro do convenio entre a empresa Pousadas de Compostela e a coordinadora de exposicións Cristina Carballedo, segundo o cúal dende o 2011 realízanse exposicións de pintura e escultura nos emblemáticos espazos desta empresa como o Hotel Virxe dá Cerca, edificio do século XVIII, antiga residencia de Jesuitas no que dende hai dous anos expuxeron distintos nomes do panorama artístico como Alexandro, Masiá, Xaquin Chaves, Buciños ou Soledad Penalta entre outros moitos artistas de sólida traxectoria. ( Exposicións )