Colexio oficial de arquitectos de Galicia - Delegación Lugo

20/03/2014 | Charlas técnicas

Charla Técnica: INDUSTRIAL RECENSE

INDUSTRIAL RECENSE

Empresa da Pontenova (Lugo) con máis de 60 anos de vida, é líder en España en número de solucións de fixación para a construción.

Fachadas, estruturas de formigón e cuberta, son o principal destino destes elementos, destacando nesta última o sistema para a execución da cuberta en seco impulsado por todos os fabricantes de tella.

Hai 12 anos cando apenas existía no mercado español, apostamos polo illamento por reflexión.

Hoxe de novo, adiantándonos aos tempos, presentamos AISREC PANEL, a tabiquería do futuro.

Programa

Breve presentación da empresa e da variedade dos seus produtos para a construción:

• Solucións de fixación para fachadas, estruturas de formigón e cubertas.

• Illamento por reflexión.

• AISREC PANEL Panel de construción de XPS reforzado.

Presentación de AISREC PANEL:

Usos:

• Exterior – Sistema SAte

• Interior - Divisións e obras de albanelería especialmente indicado para zonas húmidas.

Vantaxes:

• Gran flexibilidade no deseño.

• A súa versatilidade permite executar doadamente formas xeométricas que con outros materiais resultaría moito máis complicado.

• 100% impermeable

• Illante térmico.

• Doada e rápida instalación.

• Lixeireza e limpeza na execución.

Calendario e lugar de celebración

Xoves 20 de marzo 2014, dende ás 19:00 ate ás 20:30 no Salón de Actos da Delegación de Lugo do Colexio oficial de Arquitectos de Galicia, rúa Puro Cora Xornalistas, 1 - 27002 Lugo.

ACCESO LIBRE

Para máis información prema aquí