Módulo 2. Cor e Materiais

Pinturas Todocolor. Lugo.

O día 21/10/2011 (16 a 20 horas) a empresa lucense Pinturas Todocolor impartirá a ponencia.

Don Fernando Villamil Fernández, arquitecto técnico e xerente da empresa.

Don Luis Arébalo representante para España de NCS e director comercial da empresa Ideas y Colores, S.L.

Dona Gema Abelleira Corral, enxeñeira técnica industrial (especialidade Química Industrial) pola USC e Máster en Tecnoloxía de pinturas pola Universidade de Barcelona.

O programa a desenvolver será:

Cor: código e norma. Sistemas e referencia internacional de comunicación da cor.

Pinturas e soportes de aplicación

2 Responses to “Módulo 2. Cor e Materiais”

1. manuel bugallo dice:

hola,

estoy muy interesado en el seminario y sus distintos modulos, donde puedo inscribirme????

un saludo

• admin dice:

Estimado Manuel,

Esta tarde se ha presentado publicamente el iCOR. Se han empezado a colgar las informaciones definitivas y mañana por la mañana se publicarán los costes de matriculación, así como el modelo de solicitud.
      El jueves 29, se abrirá el proceso de preinscripción.

Deixa o teu comentario