Colexio oficial de arquitectos de Galicia - Delegación Lugo

COAGLUGO

23/05/2012 | Formación

eHABILITA FORMACIÓN: "Curso de Mellora do illamento térmico e novos materiais construtivos en procesos de rehabilitación: optimización de materiais para cerramentos"

O Proxecto eHabilita é unha iniciativa desenvolvida por Energylab que se enmarca no Programa empleaverde 2007-2013 da Fundación Biodiversidade e que está cofinanciado polo Fondo Social Europeo (FSE). Este Proxecto ofrece formación presencial, on-line, un taller experimental, publicacións e asesoramento on-line, todos eles de carácter gratuíto.

Dentro da formacion presencial encontramos o "Curso de Mellora do illamento térmico e novos materiais construtivos en procesos de rehabilitación: optimización de materiais para cerramentos" que ten como obxectivo promover o illamento térmico como unha clave para a mellora das instalacións e das vivendas. Para iso analizarase a posibilidade do uso do illamento térmico e de novos materiais que permitan unha perfecta rehabilitación tendo en conta a eficiencia enerxética.

A acción terá unha duración de 15 horas e levarase a cabo do 11 ao 14 de Xuño na Sala de Graos, Edificio de Departamentos, Escola Técnica Superior de Arquitectura UDC (RúaFraga, 23 - Campus de Zapateira 15008 A Coruña).

Achegamos o folleto e o programa do "Curso de Mellora do illamento térmico e novos materiais construtivos en procesos de rehabilitación" nos que encontraredes información máis detallada sobre esta actividade exclusiva para o ámbito de Galicia, así como a dirección web do proxecto; www.ehabilita.com e as redes sociais (Facebook y Twitter).

FOLLETO CURSO

 


El objetivo de la acción es promover el aislamiento térmico como una clave para la mejora de las instalaciones y de las viviendas, debido a su capacidad de mantener la energía térmica interna y evitar interacciones exteriores.

 


- Tipo actividad: Formación Presencial
- Fechas: 11/06/2012 - 14/06/2012
- Lugar: A Coruña

Inscribirse en esta actividad
 
El objetivo de la acción es promover el aislamiento térmico como una clave para la mejora de las instalaciones y de las viviendas, debido a su capacidad de mantener la energía térmica interna y evitar interacciones exteriores.

El curso analizará la posibilidad del uso del aislamiento térmico y de nuevos materiales que permitan una perfecta rehabilitación teniendo en cuenta la eficiencia energética. Estos nuevos materiales deberán estar indicados tanto para las rehabilitaciones como para la construcción, sin que ello perjudique en gran medida la parte interior de la vivienda.

La acción tendrá una duración de 15 horas en las que se impartirá la siguiente programación:
  1. La rehabilitación energética en edificios.
  2. Sistemas constructivos para la rehabilitación de la envolvente
  3. La rehabilitación de los cerramientos acristalados
  4. Herramientas para la caracterización

Comentarios

Ainda non existen comentarios para esta nova. Crea o primeiro completando o seguinte formulario.

* Todos os comentarios serán moderados antes da súa publicación.

Enviouse o comentario correctamente. Todos os comentarios son moderados antes de ser publicados. Grazas.

Enviar un novo comentario