Colexio oficial de arquitectos de Galicia - Delegación Lugo

05/08/2013 | Noticias

[LCSP] audiencia pública do anteproxecto de lei de servizos e colexios profesionais

O Consello de Ministros, en sesión do día 2 de agosto de 2013, por proposta do Ministro de Economía e Competitividade, aprobou o Anteproxecto de Lei Servizos e Colexios profesionais.

Para os efectos de someter o Anteproxecto a audiencia pública ata o 16 de setembro de 2013, ponse a disposición de calquera persoa interesada o texto do Anteproxecto e unha dirección de correo electrónico para que poidan cursarse as observacións que se consideren convenientes.

Prazo de remisión: As observacións poderán remitirse antes do 16 de setembro de 2013.

Forma de presentar as alegacións: As observacións ao Anteproxecto de Lei de Servizos e Colexios profesionais deben cursarse á dirección de correo electrónico:

serviciosprofesionales@mineco.es

(o anteproxecto está dispoñible para a súa descarga no apartado de adxuntos)

fonte:

blogdelaunion